12.03.2008

la diablita shoni

小悪魔のShoni。

Eママから貰ったチワワのコスチューム。
小柄なShoniに着せてみました。

足の部分がチョッと長めなので、
Shoniは歩きにくそうだったけど、
おかげで笑える一枚が撮れました。
(私も性格悪いかも!)

Shoni's senior portrait.

____________

Okay, I think I'm done for now.
I've already posted several entries today since I haven't been able to update my blog.

I love the first picture of Shoni.
She looks like pure evil. :D

No comments: